Car Goes Off On Fire At Gas Station

5 months ago
240 Views
Comments
  • Brandon Robinson

    Holy shit!!!! That could have been a very big blast.

    • Alex Horress

      I wonder how the hell did that happen. Those fucking shitty girl could have killed lots of people with this.

      • Lucard Peterson

        Yeah you are right. But you are wrong about the girl. It wasn’t her fault. And the other person wasn’t a girl.

        • Robert Hemsmith

          Looks like they are enjoying the blow of oxygen. They are making it fun while doing so.

          • Ricardo Martinez

            Clearly only idiots get trapped in that type of shit.

        • Ricardo Martinez

          BETTER BE GLAD IT’S ON TAPE. THAT BISH FLO WOULDN’T BELIEVE THAT SHIT…..BAD LUCK 4 REAL!

      • Robert Hemsmith

        These men deserves a big raise…somebody contact his Union.

        • Ricardo Martinez

          if it would’ve blown up, he would’ve felt stupid then dead

      • Ricardo Martinez

        And it was at that very moment when Billy was proud to be American again.

    • Lucard Peterson

      Some brave people came with fire extinguisher and that saved the day for them.

      • Robert Hemsmith

        I got this Ted !! Hold my fukkin Beer !!

        • Ricardo Martinez

          that’s just retarded as hell!

      • Ricardo Martinez

        Fire fighters had to spray it to feel like they were needed

    • Robert Hemsmith

      That gas could have blew the car up…….but the boy noticed it at the right time

      • Ricardo Martinez

        How it catch on fire being in the station though. There was nothing wrong with it.

    • Ricardo Martinez

      They still getting that bill from the city

  • Alex Horress

    That was fucking crazy. Bitches are damn fool.

    • Lucard Peterson

      It was a fucking accident. It’s not their fault. Look carefully.

      • Robert Hemsmith

        Probably electrical. Trust me in niggas due not take care of their cars lol

        • Ricardo Martinez

          Im thinkin it over heated from them trying to drive through theirl love time

      • Ricardo Martinez

        How the fuck did it catch on fire when there was nothing wrong tho.

    • Robert Hemsmith

      I’m still trying to figure out how the car caught on fire in the first place.. lol

      • Ricardo Martinez

        That nigga pulled up outta nowhere “to the rescue”

    • Ricardo Martinez

      Nationwide is on your side…..that was one dangerous stunt

    • Kim Bradley

      Theses niggas seen this on king of the hill

    • you are right man.. crazy and damn fool mans

  • Lucard Peterson

    I think the gas tank must have got busted. That’s the reason it all started.

    • Robert Hemsmith

      I like the hilarious way the borkha girl running. Run run run for your lives.

      • Ricardo Martinez

        What are the odds of your car catching on fire while taking gas………..

        • Kim Bradley

          The car is washed up like their nfl team

      • Kim Bradley

        IT AINT LIT NO MORE NIGGA.

      • i think you are enjoying this so muchhh..

    • Ricardo Martinez

      I’m tired of my car note. Why can’t this happen in my city

      • Kim Bradley

        Firefighters held their head up in pride

    • Kim Bradley

      The car is fucked anyway so why does it even matter?

      • I would NOT be standing that close to something on fire at a freaking GAS STATION!

    • There is always some Dumb Ass in the background asking where the fire Department is. Like the minute flame appeared a magical fire truck is there

  • Robert Hemsmith

    That’s wasn’t a girl. It was a boy. Hahaha…. There’s always a silver lining.

    • Ricardo Martinez

      Why do bitches scream for everything.. shut the fuck up bitch

      • Kim Bradley

        I would have asked for a free car wash with that too.

        • That is why i am telling you you cannot left with the engine on

      • How many people with fire extinguishers? Maybe like 8-10 people

    • Kim Bradley

      Front loader was like step aside FD, I got this.

      • Dang! ive never seen so many people with an extinguisher all at once hahaha

    • the whole crew came out

  • Ricardo Martinez

    The fire department was right there though….their fatass just wanted to show off.

    • Kim Bradley

      Should’ve pulled them cars out too while you’re at it lol

      • that other car rolling away and crashing lol. Am I a bad person for finding that funny?

        • I wish every dumb shit in the World who thinks it’s okay to refuel while having the car on watches this video

      • I blame racist worker for this…

    • Damn did they start pumping gas then go take a shit…

      • How many of worker leave car running while pumping your gas??

    • I never leave the gas pump unattended while it’s inside my tank. Not even during the winter.

  • Kim Bradley

    You know all the stuff powered by your battery….it must have been messed up

    • FUCK THE CAR GET THE BABIES OUT FIRST

      • I think the fuel pump hanger that is inside the car was leaking and caught fire…I don’t fuck with fords, they suck for real.

    • it’s looking so harmful.. i think everybody are AL right.

  • fuckin idiots that leave the pump in the tank and walk away

  • how can be ppl careless like this?? howwww??

Main Menu